Ako nakupovať v e-shope
V internetovom obchode www.zdraviezkopanic.sk môžete nakupovať dvoma spôsobmi:
Pri samotnom dokončovaní objednávky zadávate osobné a kontaktné údaje spoločne s dodaciou a fakturačnou adresou. Tieto údaje môžte zadať jednorázovo BEZ REGISTRÁCIE alebo si môžte vytvoriť ZÁKAZNICKÉ KONTO, kde nie len vaše údaje sú uložené a teda pri budúcich objednávkach máte pohodlnejšie nakupovanie, ale takisto vďaka zákaznickému kontu získavate zákaznické benefity vo forme Panakeia bodov, ktoré môžte pri budúcej objednávke využiť a získať tak tie isté produkty za lacnejšiu cenu.
Postup vloženia produktov do košíka a následné objednanie
- Vložte produkt, ktorý si na našom e-shope chcete kúpiť do košíka cez kliknutie na MODRÚ IKONU DO KOŠÍKA
- Keď budete mať všetky produkty v košíku, v PRAVOM HORNOM ROHU kliknite na ikonu NÁKUPNÉHO KOŠA (Vedľa tejto ikony je napísaná cena za objednávané produkty, ktoré ste si predtým dali do tohto košíka)
- Pokiaľ máte zľavový kúpon, môžte ho aktivovať v červenom okne situovanom v ľavom dolnom rohu stránky e-shopu
- Pokiaľ vaša objednávka je v poriadku, kliknete na MODRÚ IKONU POKRAČOVAŤ a zvoľte spôsob dodania a spôsob platby. Následne stlačíte opäť MODRÚ IKONU POKRAČOVAŤ, pričom stránka vás presmeruje na vypísanie osobných údajov a adresy
Postup nakupovania v e-shope BEZ REGISTRÁCIE
- Vyplňte povinné údaje (údaje označené červenou hviezdičkou) potrebné na doručenie tovaru (meno, adresa doručenia, kontaktné údaje vo forme e-mailu a telefónneho čísla, prípadne fakturačnú adresu ak je iná ako dodacia adresa a firemné údaje prí kúpe produktov na firmu)
- Skontrolujte ešte raz správnosť všetkých zadaných údajov a následne stlačte MODRÚ IKONU OBJEDNAŤ S POVINNOSŤOU PLATBY
Postup nakupovania v e-shope S REGISTRÁCIOU (ZÁKAZNICKÝM KONTOM)
Na našom e-shope sa môžte zaregistrovať vopred pred vytvorením samotnej objednávky. V následujúcom kroku vám vysvetlíme, ako si jednoducho vytvoriť zákaznické konto a používať ho. Po úspešne dokončenej registrácii budete môcť vaše zákaznícké konto využívať naplno pri každej jednej objednávke, pričom len zadáte prihlasovací e-mail a heslo k vášmu kontu. Pokiaľ ste už zaregistrovaný a máte zákaznícke konto, preskočte následujúci krok registrácie.
Registrácia zákaznického konta
- Pokiaľ ešte nevlastníte zákaznícke konto, vedľa ikony nákupného koša kliknite na ikonu s nápisom PRIHLÁSENIE a následne kliknite na MODRÚ IKONU NOVÁ REGISTRÁCIA
- Po zadaní požadovaných údajov (prihlasovací e-mail a heslo) vyplňte v nastavení vášho účtu vaše osobné údaje (toto nastavenie sa vám ukáže ihneď po registrácii a môžte tieto údaje kedykoľvek meniť)
- Prístup do vášho klientského centra (oblasť, kde môžte údaje vášho účtu meniť a sledovať aktivity vášho účtu) nájdete na tom istom mieste, kde ste sa registrovali. Pokiaľ ste prihlásený, ikona PRIHLÁSENIE z 1. bodu v návode na registráciu sa zmenila na ikonu MÔJ ÚČET
Ak sa stane, že Vaše prihlasovacie meno a heslo nefunguje, alebo ste ho zabudli, zvoľte voľbu „Zabudnuté heslo“ pri prihlasovaní do zákaznického konta a systém Vám ho zašle na e-mailovú adresu zadanú pri registrácii. V prípade problémov s registráciou nám napíšte na adresu: zdraviezkopanic@zdraviezkopanic.sk
Používanie zákaznického konta
Pokiaľ ste sa už so svojim zákaznickým kontom prihlásili, e-shop si pri zadávani osobných údajov a adresy v objednávke vyplní sám tieto údaje. Pokiaľ ste predošlý krok registrácie správne vykonali, všetky potrebné údaje na objednávku sú vyplnené a jediné, čo vám ostáva je použiť vaše našetrené vernostné body Panakeia a dokončiť objednávku s povinnosťou platby.
Pokiaľ sa niektoré údaje sami nevyplnili znamená to, že ste pri zadávaní údajov počas registrácie nevyplnili všetky polia na osobné údaje a fakturačnú / dodaciu adresu. Tieto údaje môžte počas objednávky zmeniť alebo dopísať. Odporúčame vám vždy si skontrolovať pred dokončením objednávky správnosť údajov a v prípadnej nesprávnosti údajov samotné údaje prepísať v objednávke a aj v klientskom centre vášho zákaznického konta (3. bod článku Registrácie zákaznického konta)
Objednanie tovaru a potvrdenie objednávky
Po úspešnom dokončení objednávky je na Váš e-mail zaslané potvrdenie o prijatí objednávky.
Ak máte produkt objednaný a spôsob dopravy je cez kuriérsku spoločnosť, bude Vám dodaný na dodaciu adresu uvedenú vo Vašej objednávke. Kuriér má k dispozícii Vaše telefónne číslo, na ktoré Vás kontaktuje v deň doručenia zásielky. Samotný produkt môže vyzdvihnúť aj Vami poverená osoba, ktorá sa preukáže pri prevzatí preukazom totožnosti.
Pri osobnom prevzatí na výdajnom mieste Trenčín si konkrétny deň a čas prevzatia tovaru dohodnite buď telefonicky alebo emailom.
Náš e-shop podporuje online platby pomocou platobnej karty cez platobnú bránu Gopay, ktorá obsahuje rôzne tipy online platby. Po vybraní platobnej brány sa ďalej riadite podľa výzvy webovej stránky, kde zadáte vaše platobné údaje. Po úspešnej transakcii vašu objednávku náš tím pripravý na expedíciu a budete informovaný o jej stave na vaše kontaktné údaje, ktoré ste zadali pri objednávaní vášho nákupu.
Pri objednávke s osobným odberom nie je možná platba dobierkou.
Prajeme Vám príjemné nakupovanie.